sveznalica Rich girl vibes ꈍᴗꈍ

  • from Invisible Plant
  • Member since Oct 29th 2020
Posts
24,370
entries
14
Guild
Σxotics
Reactions Received
64,011
Points
180,342
Trophies
52
Profile Hits
5,940
  • hey, do you want to participate to the produce game ? here's a link :


    forum.allkpop.com/thread/108201/
  • akorns juseyo 2x

    LOL 1
  • please support my Rolling Quartz badge petition for a mere 10 akorns here:


    Rolling Quartz Petition


    tysm! :finger-heart:

    • Is it too late now? Sorry I wasn't active here for few days ;(

    • yes, its too late but dw. we pulled it off brilliantly! :borahae: thanks for replying to me hun :finger-heart:

    • I am glad it went well :finger-heart:

  • help me spam juseyo, i need some akorns for exo sets :uwu-party-bee:


    and i miss talking to you here!

  • i visit your profile and be pepe-ooh cause there are new comments EVERY TIME

    LOL 1
  • how are you!!

    Love 1
    • Alive and learning how to drive :pepe-hehe:


      How about you?

      I am looking at your gradient (is that how it's called? letters lol) and I was like did she join new guild??? :pepe-hehe:

    • nice. Have fun learning


      I'm alright, idk what my gradient is called, but I can check when I get home since I'm out rn ^^


      And no lol

      same guild just using an allkill gradient

    • Thank you <3


      Wait I had no idea allkill gradient is a thing 8|

    • yup there are tons of different gradients you can use ^^

    • Oh wow I had no idea

      Us exotics are also looking for new gradient, we have no idea what to do lol

  • wow you're famous around here :pepe-loop:

    LOL 1
  • how did you suddenly become so rich :pepeshock:

    • I did something called hrd work :pepe-flirt:


      Truth to be told last week I was active in Kai Kpop flex thread and in Eurovision thread and I earned 380 :akorns: in one night :woow:

    • something I'm not familiar with :pepe-tinfoil-hat:


      380 in ONE night ????

    • It's okay, you can just look up to me and you will learn :pepe-flirt:


      Yeah but in my defense it was 2 akorns per post in kpop section... which makes me wonder why they didn't keep it that way? :pepe-spray:

    • farming akorns wouldn't be a problem if only akp wasn't this dead :clown:


      they should have kept it that way, I would have gotten so rich by only spamming ;(


    • Today it's more alive than ever I think.... which tells you how dead it was lol


      We should play games or something *sigh*


      They definitely should have kept it that way, they are stingy with virtual money and FOR WHAT???

  • would you care to become an "honorary" member of our Merryland guild? :borahae:

    Love 1
  • :flying:

  • External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

    Love 1
    • External Content youtu.be
      Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
      Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

  • i log in on akp just to annoy you :pepe-clown-walk:

    LOL 1
  • :pepe-comfy:

  • i like your username. Reminds me of my grandma's name :oops:<3

    • Aww thank you :pleading:

      I had no idea anyone could have name that's similar to my user name :pleading:

    • Yep she's called Svetlana :pleading: Ik it's not that similar but it reminds of it :lover3:

    • Beautiful name, it's really common name here where I live :lover3: I also have a friend with that name :lover4:

    • Do you live in Russia or Ukraine? :woow:

    • Actually no, I live in Serbia but we have similar names because of our Slavic background.


      Your grandma was Russian/Ukrainian? That's so cool :love:

  • Will you write a suho review too? When is it due :pepe-notes:

    • I am terrible with essays. The most I can write is two sentences :pepe-cringe:


      Idk when it's due :pepe-life-support:

    • review isn’t an essay :pepe-hehe:


      I’ll check :pepe-cowboy:

    • Then is sentence "Suho slayed, periodt." Enough for review? :/

    • you have to say smth abt each song :fingerk:

    • Where is the thread you tagged me in for suho review? I can't find it :melon_think:

  • cutie :blowing-kiss:

    Love 1
  • i didnt know you were this popular :pepe-hehe:

    dont mind me, im just here camping on your feed :pepe-notes:

    do tell me if im being annoying not that im gonna stop

    • IT girl confirmed :siptear:


      You can NEVER be annoying bestie, if I ever hesr you say that agin I will get angry :boredr:

  • Pausing backreading your wedding to annoy for Valentine's Day IGNORE THAT I'M LATE, I MADE THESE WEEKS AGO :sweatr:


    57487157d7d93d2af648243ac1a26340.jpg

    I didn't know what perfect was till I met you :lover3:

    • LITC LMAO CRYING :angryr::angryr::angryr:


      That spoiler was the biggest plot twist I love it :angryr:

    • Yes yes yes svez this was the reaction I hoped for :pepe-hype::pepe-hype::peperich::peperich::peperich:

      I knew you would you would appreciate this joke, you got the spiciest one :pepe-flirt::pepe-flirt:


      But there's so many that would have been great for you :froghype::froghype:


      I'm glad I made you laugh :cutes::iloveyoub:

    • Of course I got the spiciest one :pepe-flirt:


      Oop, if you ever have time share few more :pepe-hehe:


      :pepelove::pepelove1:

  • ćaos štob se reklo

    • Ćaos ćaos. Neka nas je što više #WorldDomination :angryr:

  • my first comment for this year :pepe-toilet:

    uWu 1
  • :cutes:

    uWu 1
  • your generous donation of 1 akorn really made my life easier, thank you mother teresa2x

    LOL 1
    • That donation helped me to sleep easier.


      Writing this with newfound peace in my heart.


      Yours truly,

      Svez, xoxo <3

  • :pepe-tea:

  • I just realised I never wrote on your wall :danceb::mukbang:

    Love 1
  • hi miss popular

    • Hi back from Miss Worldwide :pepe-flirt:


      How is my bestie Miss World? :pepe-flirt:

  • We havent talked in 84 years so im here to say hi 😤

    uWu 1
    • Pls be active again or I'm gonna cry :pepe-cut:


      Idc if I am being manipulative :pepewash:

    • The universe doesnt even want me to have an online life again it now has destroyed my internet take it it up with It svez :pepe-cut:


      Threatening me with crying? Oh svez im now only motivated to go mia for a whole year :pepe-hehe:

    • I am praying for your internet connection 🙏


      YOU ARE TERRIBLE PERSON! I expected that much but THIS! Shame on you Fluffy, shame on you :mad1:


      :pepecry:

  • We havent talked in 84 years so im here to say hi 😤

    uWu 1
  • We havent talked in 84 years so im here to say hi 😤

    uWu 1
    • We didn't and I miss you but you are gone ;(

    • omg not my message being sent three times sjsjsj my internet hitting rock bottom i apologize for the spam if my replies tripped once again 🕳🚶‍♀️


      I missed you too :mad1: but busy busy with so much going on is why ;(

    • Don't apologize for that! My internet is just as slow, I can barely see any links and pictures :huuh:


      Oh, so you were busy... I thought you forgot about us but you were busy ;(


      I hope you will be free soon <3

  • where's ur cute kitten pfp115194-bunnycry1-gif

    LOL 1
    • OMG :pleading:


      You noticed that cute kitten?

      That's the cutest profile pic I have ever had :pleading:

    • Omg you snapped with your aesthetic! That Kai gif omg! :pepe-life-support:

    • ofcos2x btw do u recognise me :nervousk:

    • Of course I do! <3


      You are also Eli child :teeheek::nervousk:

    • aww thanks :kai1: i don't like guys with long hair but he's still bae so :suho5:

  • bestie imy where are you :pepe-sad: