fortuna Moderator

  • Member since Dec 30th 2016
Posts
12,372
entries
4
Reactions Received
3,713
Points
15,238
Trophies
10
Profile Hits
2,123
  • If you were a Transformer you'd be Optimus Fine!

    LOL 2
    • I spit out my drink

      Thanks for making me smile today ^^

      Sending love your way :borahae:

    • not you laughing at my very serious pickup line

  • hii

    • Hey there ! How are ya? :pepelove1:

    • I'm good, hbu?

    • I'm oKay just a bit tired.

      Let us both hold on for a bit longer :borahae:

    • Yes we should.

      Btw what should I call you?

    • anything you want ~ :finger-heart::borahae:

      Sorry I just saw your msg

    • Aww you're a sweetheart :borahae:

      How are you doing love ?

    • I am a wee sleepy this week but well. I hope you are not taking what happened too hard :borahae:


      If you need I will send more hugs! :send-love-bunny:

    • Nice that you're doing well. Is your week busy? Remember sleep is important and I'm doing okay. Thanks for the hugs :excited-bee:

    • Yes it has been very very busy. I got some sleeps last night, though. :finger-heart::borahae: And I always got a abundance of hugs :excited-bee:

  • :iloveyoub:

  • my user title is not intended towards u or the mods btw just a joke with superyeah :pepefrog: also wow u only follow him and another user :pepe-notes:

    • Just noticed your user title tbh lol since I'm on mobile.


      Gayyoongles and I go way back and and if I recall, superyeah and I had a discussion about it ? So yeah. Otherwise I don't click the follow button much :/

      If you want me to follow you too I can though ¬‿¬

    • :cryingr:

      Yeay i'll follow u :omgr:

  • buy me a badge

    LOL 1
  • Great job catching and closing the call-out thread!

    Like 1
  • hello fortuna

    122956-mark-sus-gif

    • H-hi ?

      this a bit suspicious

      what did I do ?

      :bts26:

    • nothing

      i just like your aesthetic

      also you seem cool

      im zuzu btw

      122956-mark-sus-gif

    • aww okay cool

      I like your aesthetic too

      :pleading:

      I've seen you around on the forums and you seem cool yourself,

      nice to meet you zuzu ! :borahae:

      If there's anything I can help you with, I'll try my best, just write me a dm~

    • thank you, that's so sweet :pleading:

      yup! glad to know you're hear to help out <3

  • External Content youtu.be
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

  • External Content youtu.be
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

  • ChickenDrip at 3x

    • External Content youtu.be
      Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
      Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

  • ChickenDrip at 3x

    • External Content youtu.be
      Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
      Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

    • :teeheek:

      External Content youtu.be
      Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
      Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

    • Thanks for posting ;(

      Lemme go edit and pretend that nothing happened ;(

    • :cryingr:

  • Hi, i just noticed you closed the Lizkook thread. I hope it wasnt because of my post :-( . I was just joking about reporting the other user who called me "successhouse", i wasnt offended at all lol.

  • :peperain:

  • Are you and Ibby the same person? :whatb:

    • what makes you think that ?

      if you don't mind me asking

  • <3

    Love 1
  • 57220-5969-standing-lookingu-50-1-gif

    Love 1
  • fortuna more like fortunea, donate some.

    LOL 1
  • Why you move my thread? Do you know how much a U-Haul cost these days? :mad:





    (Spoiler: I know why you moved my thread LOL JK)

    LOL 1
  • I was about to tag you to close that monstrosity of a thread. 😂 Thank you

    LOL 1
  • You are over here closing alt accounts making bait threads left and right today :claps:

    LOL 1
  • I was first but whatever

    Like 1
  • YOU'RE A MOD OMG

  • Did you name yourself the Roman goddess fortuna, or does it mean smth else? :whatb:

  • I noticed your moderator tag - congratulations 🥳

  • Hey congrats!!!

    Just realised that you have moderator under ya username... ;-)

  • sick aesthetics lol

  • why r u under my bed...

  • stay away from my bed :pepe-cross:

    • it's too late for that

      I already got a whole crib beneath it

      :mooning:

      LOL 1