Park Seojoon & Shin Minah Badge Event - Submissions are closed
-
-
yay! new acting couples!
i already made badges some time ago so here are my options
shin min ah
shin min ah 1 1.png shin min ah 2.png shin min ah 4.png shin min ah 6.png shin min ah 9.png shin min ah 10.png shin min ah 13.png shin min ah 18.png shin min ah 19 s.png shin min ah 19.png
-
yay! new acting couples!
shin min ah
shin min ah 1 1.png shin min ah 2.png shin min ah 4.png shin min ah 6.png shin min ah 9.png shin min ah 10.png shin min ah 13.png shin min ah 18.png shin min ah 19 s.png
-
she's really pretty, i enjoyed making her badges
i need to find my folder for park seo joon, i made his badges too :)
-
i tried picking fairly recent pics but not happy with his photoshoots i discarded those where he looked basically like a child
park seo joon 3.png park seo joon 4.png park seo joon 6.png park seo joon 7.png park seo joon 8.png park seo joon 9 1.png park seo joon 7 2.png park seo joon.png
i'll update the post if i find decent pics for badges
-
yay! new acting couples!
shin min ah
shin min ah 1 1.png shin min ah 2.png shin min ah 4.png shin min ah 6.png shin min ah 9.png shin min ah 10.png shin min ah 13.png shin min ah 18.png shin min ah 19 s.png shin min ah 19.png
i tried picking fairly recent pics but not happy with his photoshoots i discarded those where he looked basically like a child
park seo joon 3.png park seo joon 4.png park seo joon 6.png park seo joon 7.png park seo joon 8.png park seo joon 9 1.png park seo joon 7 2.png
i'll update the post if i find decent pics for badges
-
Yesssss Park Seo Joon
-
-
-
come on people, post more badges we only have a few hours left
-
-
Hi guys. It's me again i don't know how to make badges, buuuuut i have these perfect pics of PSJ!!
.
Feel free to cut if some kind soul make badges!
-
Aaaaand pretty Min Ah!
-
some of these pics have really low quality and it won't work! monalisalove
but i made some pics not knowing you'd post them :)
shin min ah
shin min ah 1 s.png shin min ah 11.png shin min ah 17.png shin min ah 21.png shin min ah 22.png shin min ah 23.png
one more park seo joon
eta: i need to add round corners on sma's badges
-
some of these pics have really low quality and it won't work! monalisalove
but i made some pics not knowing you'd post them :)
shin min ah
forum.allkpop.com/suite/attachment/139006/ forum.allkpop.com/suite/attachment/139007/ forum.allkpop.com/suite/attachment/139009/
one more park seo joon
They are really pretty! Thanks for doing it!
-
-
-
-
Wooooow! I loved it!!
-
i'm sad nobody but bunnyviolet didn't post anything
-
Ibby
Changed the title of the thread from “Park Seojoon & Shin Minah Badge Event - Submissions are open for 48 hours” to “Park Seojoon & Shin Minah Badge Event - Submissions are closed”. -
Moderator
Moved the thread from forum Badges to forum The Graveyard.
Participate now!
Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!